Od 22.9.2023 máme dovolenou. Vaše objednávky budeme opět expedovat od 3.10.2023. Děkujeme za pochopení. Za Čaje&Čokolády.cz Veronika :)
Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 8-16 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
17.08.2023
Ochucená 100% káva Arabica
Káva je velmi oblíbeným nápojem, je charakteristická svou silnou vůní a černou barvou. Pije se především pro své povzbuzující účinky.  V naší nabídce ... číst celé
15.08.2023
Ručně litá svíčka ze 100% sójového vosku v plechové dózičce s dřevěným knotem
Voňavé sójové svíčky máme skladem :)         Proč sójové svíčky? sójová vonná svíčka je vyrobena ze 100% přírodního vosku, je ručně odlitá ... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Nepropásněte novinky, akce a slevy!

Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.

  1. Úvod
  2. Reklamační řád
Reklamační řád

Tento Reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace vad zboží zakoupeného prostřednictvím on-line obchodu www.cajecokolady.cz

Provozovatel internetového obchodu:

Veronika Benešová - ČajeČokolády.cz
se sídlem: Předboř 11, 251 63 Strančice
zapsané u Městského úřadu Říčany

IČ: 87764571

kontaktní údaje: Veronika Benešová
email: info@cajecokolady.cz                
telefon: +420 725 846 639
www: https://www.cajecokolady.cz/

Reklamační řád byl zpracován v souladu s ustanovením zákona č. 89/2012 Sb. Občanského zákoníku a zákona číslo 634/1992 Sb., Zákon o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších předpisů. Vztahuje se na zboží, u něhož jsou v zákonem stanovené době uplatňována práva kupujícího z odpovědnosti za vady s platností od 26.08.2020.

V případě uplatnění reklamace může kupující oprávněnou reklamaci podat jednou z následujících možností:
- na emailu: info@cajecokolady.cz

Prodávající rozhodne o reklamaci ihned, nejpozději do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.

Pro uplatnění reklamace je nutné předložit
     - reklamované zboží
     - nákupní doklad
     - popis závady

Prodávající je povinen kupujícímu vydat písemné potvrzení o tom, kdy kupující právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

Při převzetí zboží ať už osobně či prostřednictvím přepravní služby doporučuje prodávající kupujícímu zboží zkontrolovat. V případě viditelného poškození doporučuje prodávající zboží nepřebírat a s přepravcem sepsat škodní protokol. V případě poškození zásilky nás o této skutečnosti neprodleně informujte. Nejpozději však následující den od převzetí zásilky. Při poškození zásilky Vás prosíme o zaslání fotografií a to celkový pohled na zásilku, adresní štítek, vnitřek zásilky včetně výplní a poškozeného zboží na email info@cajecokolady.cz. Připojte prosím informaci o počtu a druhu poškozeného zboží. Obratem Vás bude kontaktovat ohledně dalšího postupu.

V případě, že bude kupující zasílat zboží zpět prodávajícímu k následné reklamaci, je kupující povinen zabalit zboží tak, aby nedošlo k jeho dalšímu poškození vlivem přepravy. Kupující si je vědom, že v případě nedostatečného zajištění zboží během přepravy může vzniknout poškození, za které prodávající neodpovídá.

V závislosti na druhu vad a na povaze zboží, v souladu s právními předpisy platnými v ČR, bude oprávněná reklamace řešena opravou, výměnou zboží či jeho části či vrácením zaplacené kupní ceny případně poskytnutím slevy z kupní ceny.

Nárok na uplatnění reklamace zaniká pokud:
    - zboží bylo poškozeno v důsledku vyšší moci
    - zboží bylo kupujícím poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním
    - zboží bylo kupujícím skladováno v jiných podmínkách, než jsou uvedeny na obalu výrobku
    - je-li vada na zboží v době převzetí a pro takovou vadu byla sjednána sleva ze zboží
    - používáním zboží v podmínkách neodpovídajícím svoji teplotou a vlhkostí podmínkám, které jsou určeny výrobcem

 

Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
Užitečné informace
Kontaktujte nás
Veronika je zde pro Vás!
Veronika je zde pro Vás!
(Po-Pá, 8-16 hod.)
Copyright 2023 Čaje&Čokolády.cz - čaje a horké nápoje. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz